Digitaal klantenportaal
Als modern en vooruitstrevend boekhoudkantoor denken wij optimaal digitaal. De digitale trein is vertrokken en lijkt niet meer tegen te stoppen.
Binnen onze dagelijkse werking zien wij de digitalisering als een manier om de communicatie en samenwerking tussen ondernemer en boekhouder te stimuleren en te vereenvoudigen.
Alles start met het aanleveren van uw documenten. Om dit op een vlotte en digitale manier mogelijk te maken bieden wij u het platform aan. Wanneer en waar u maar wil kan u aan- en verkoopfacturen naar het portaal uploaden.
Daarnaast geeft het klantenportaal u een indicatie van uw resultaat. Let hierbij wel op dat uw boekhoudkundige cijfers kunnen afwijken van dit resultaat, daar er veelal nog bewerkingen of correcties door ons dienen te gebeuren. Voor meer accurate cijfers of rapportering naar officiële instanties kan u uiteraard steeds uw dossierbeheerder aanspreken.
Via deze link krijgt u toegang tot uwaccount: https://marien.clearfacts.be/login
Aan de hand van real-time koppelingen met ons boekhoudpakket stelt het -platform ons in staat om aan vennootschappen te rapporteren en relevante cijfers te delen.
De periodieke rapporten met achterliggende details geven u als ondernemer meer inzicht in uw cijfers.
U kan rechtstreeks toegang krijgen tot uw -platform door op deze pagina aan te melden.